torsdag 28 juni 2012

Kär och lycklig

Vi svävar på moln här hemma. Ler, kramas och myser. Drömmer om framtiden och längtar efter bebishud.

Jag blekte slingor, tätt i hela håret idag.Och bara att få ut alla slingor i sling-mössan tog 3 timmar. Nästan så jag har träningsvärk i armarna nu. Och resultatet blev sådär... guld gult och flammigt, så i morgon slänger jag i en pärlblond och en timmes hårinpackning och hoppas på ett bättre resultat!!

I morgon tänkte jag städa lägenheten och sy klart vår lilla killes babynest. Jag har också köpt jätte fina barntyger på panduro som jag tänkte göra mobil fåglar av. Jag får fotografera mina projekt lite i morgon så ni får se.

PSSST! Vagnen har kommit också!! Hoppas på att vi får hjälp att hämta den i morgon.

Lycka och kärlek till mina pojkar!

2 kommentarer:

  1. Ida hjalmarsson30 juni 2012 kl. 13:55

    Åh vad underbart att ni är så lyckliga!!! :) längtar efter att få se det lilla miraklet på bilder :) kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ida vad kul att du hittat hit!! Vi längtar så mycket nu, bara 6 veckor kvar. PUH! Du måste komma och hälsa på oss när han har kommit:-D kraam

      Radera