måndag 18 juni 2012

Måndag och midsommarvecka


Solregn över guldringen, navesta

Ny vecka, jag är nu i vecka 32 och tiden sniglar sig fram. Ryggen värker och humöret är på botten. Glädje är när bebis sparkar och påminner mig om vad vi ska få. Men annars är det mesta...... #gnälligtjej

Jag försöker fylla dagarna med aktiviteter för att tiden ska gå.

Måndag: Sy babynest, det är svårt och sömmarna blir fula.
Tisdag: Damsuga, fortsätta att sy, gå på föräldrarutbildningen
Onsdag: Stockholm med Martin, träffa Irene och Anna
Torsdag: Träffa en vän från Gnesta
Helgen: Långhelg och midsommar firande med familjen Janson

Måndag: (Tomt)
Tisdag: Ultraljud!! Förhoppningsvis då vi får veta om "smulan" är en pojke eller flicka!! Även då jag får veta hur moderkakan ligger och om jag kan föda normalt. Ett viktigt och stort datum för oss.

Dags att börja läsa en bok som jag tjatat om. Zlatan boken kanske...?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar