tisdag 10 juli 2012

Vecka 35

Jag är glad men lättirriterad. Precis som det sommarväder som det bjuds på. Solen lyser varmt mellan åska och regn.

Jag försöker att inte klaga allt för mycket, men klaga är nog det mesta jag gör just nu. Jag försöker att inte längta för mycket heller. Och näst efter klagandet så längtar jag nog mest.

I söndags var Anna och Mano här och hälsade på med deras tre underbara ungar. Anna och jag tog oss till Ikea med lille Santos medan grabbarna fick stanna hemma och leka med barnen och fixa mat. Vi handlade massor till lägenheten och till Bebis. Och nu är jag bara hemma och boar, bygger, sorterar, organiserar och städar. Men det är ganska mysigt. (Även om magen är i vägen hela tiden!!)

Jag verkar ha fått en ny onyttig craving också! Röda, söta, goda, sommarbär har bytts ut mot Röd, hemskt, onyttig, sockerproppad bubblig Cocacola. Läsk! Jag har aldrig druckit läsk förut. Aldrig köpt det eller varit sugen på det. Jag drack mjölk till chipsen och disneydags när jag var liten.. Nä fy vilka dumheter!  (Men så läskande i värmen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar