torsdag 29 mars 2012

Envis Bebis

Hemma från ultraljudet och lite besviken är jag allt, för vi fick inte se så mycket av smulan. Bebisen ville inte varken ändra position eller vara med på bild. Men den var frisk och växte fint och det är ju trotts allt huvudsaken. Och även om barnmorskan inte avslöjade något kön så tyckte vi oss se en liten pojke när hon mätte lårbenet.

Vi fick en ny ultraljud tid i vecka 32 för att extra kolla att allt ser bra ut och då kunde hon även avslöja könet sa hon. Men vi får se om vi har tålamod att vänta eller om vi åker till Linköping och tar reda på vad vi ska få för liten skatt. Jag vet igentligen inte varför jag vill veta, kanske bara för att jag är nyfiken och kanske för att hela processen ska bli lättare att bearbeta innom mig. Jag älskar våran envisa bebis hur som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar